facebook novafarm youtube novafarm
phone
96-124 Maków Kolonia, ul. Akacjowa 34
phone
Zadzwoń: +48 888 76 44 66
phone
logo

Stworzony do pracy w sadzie

ISEKI TLE 6490

Model AGL to ciągnik stworzony dla bardziej wymagających klientów. Jako jedyny w tej klasie posiada posiada rewers elektrohydrauliczny (mokre sprzęgło), przekładnie 24x24, tylny podnośnik sterowany elektrohydraulicznie za pomocą potencjometrów. Takie rozwiązania powodują, że nasz model nie ma sobie równych.

Dwa sprzęgła - do wyboru możemy korzystać ze skrzyni manualnej lub automatycznej. Zastosowanie podwójnego sprzęgła dla tego modelu pozwala na płynną pracę dzięki czemu nie odczuwamy zmiany biegów. Jednostką napędową jest oryginalny silnik ISEKI o mocy rzeczywistej 48KM. Silnik to jednostka 4-cylindrowa z wtryskiem bezpośrednim i pompą rzędową. Silnik nie posiada turbiny.

Nie można również zapomnieć o standardowym wyposażeniu tego ciągnika w dwie sekcje hydrauliki tylnej (4-wyjścia) oraz dwie sekcje hydrauliki środkowej sterowanej z kabiny za pomocą oryginalnego joystick-a. Takie rozwiązanie pozwoli na bez inwazyjne wykorzystanie sekcji hydrauliki nie blokując tylnych wyjść. Wykorzystać to możemy dla p.TUZ-a, pił hydraulicznych, belek herbicydowych montowanych na przód itp. WOM posiada dwie prędkości robocze 540obr/min oraz 750obr/min. Załączany jest za pomocą przycisku w kabinie (elektrohydraulicznie). Nalezy również wspomnieć, że występuje także model AGLK, z oryginalną japońską kabiną.

Model AL to w pełni mechaniczny ciągnik sadowniczy dla osób, które oczekują od swojego traktora przede wszystkim prostoty i łatwej obsługi. Idealnie zgrane przełożenia skrzyni biegów gwarantują płynną pracę, a początkowa prędkość na najniższym przełożeniu (0,4km/h) pozwala na pracę z maszynami wymagającymi biegów pełzających np: platformy. Jednostką napędową jest oryginalny silnik ISEKI o mocy rzeczywistej 48KM. Silnik to jednostka 4-cylindrowa z wtryskiem bezpośrednim i pompą rzędową. Silnik nie posiada turbiny.

Hydraulika w tym ciągniku jest bezkonkurencyjna w tej klasie traktorów. Wydajność dla układu kierowniczego to 29,3l/min natomiast dla hydrauliki zewnętrznej i TUZ to aż 52,4l/min. Nie można również zapomnieć o standardowym wyposażeniu tego ciągnika w dwie sekcje hydrauliki tylnej (4-wyjścia) oraz dwie sekcje hydrauliki środkowej sterowanej z kabiny za pomocą oryginalnego joystick-a. Takie rozwiązanie pozwoli na bez inwazyjne wykorzystanie sekcji hydrauliki nie blokując tylnych wyjść. Wykorzystać to możemy dla p.TUZ-a, pił hydraulicznych, belek herbicydowych montowanych na przód itp. WOM posiada dwie prędkości robocze 540obr/min oraz 750obr/min. Załączany jest za pomocą przycisku w kabinie (elektrohydraulicznie). Skręt tego modelu to kolejna niespodzianka dla osób szukających prostych, ale skutecznych rozwiązań. Promień skrętu wynosi bez wciskania hamulca 3.01m! Rozstaw kół ciągnika jes regulowany i indywidualnie wg potrzeby klienta zostanie dostosowany do jego wymagań. Zapraszamy do zapoznania się z danymi technicznymi tam uzyskają Państwo wszystkie nizbędne informacje.

Skręt wszytskich modeli to kolejna niespodzianka dla osób szukających prostych, ale skutecznych rozwiązań. Promień skrętu wynosi bez wciskania hamulca 3.01m! Rozstaw kół ciągnika jes regulowany i indywidualnie wg potrzeby klienta zostanie dostosowany do jego wymagań. Zapraszamy do zapoznania się z danymi technicznymi tam uzyskają Państwo wszystkie nizbędne informacje

mf3700
mf3700
mf3700
mf3700

Przekładnia

Mechaniczna skrzynia biegów w pełni zsynchronizowana zapewni użytkownikowi satysfakcję i gwarantuje jej wysoką jakość. Zmiana kierunku jazdy następuje po wciśnięciu pedału sprzęgła i przesunięciu dźwigni rewersu przy kierownicy.

Hydrostayczna skrzynia zapewnia wysoki komfort oraz dokładność przy wykonywaniu prac w robotach komunalnych tak jak odśnieżanie, koszenie, zamiatanie.

engine

Cechy

MOC

moc
48km

Silnik

engine
TIER 3

Pojemność

hydraulika
2197cm3

Hydraulika

engine
62,3 l/min

Parametry

DANE TECHNICZNETG 6490 AGLKTG 6490 AGLTG 6490 AL
Silnik TIER 3 (bez turbiny)
ISEKI model E4CG wtrysk bezpośredni
ISEKI model E4CG wtrysk bezpośredni
ISEKI model E4CG wtrysk bezpośredni
Liczba cylindrów444
Moc484848
Pojemność2197cm32197cm32197cm3
Przekładnia
mechaniczna-
-
12x12 (prędkość od 0,4 km/h)
automat z możliwością przełączania manulnego
24x24 zsynchrozniowana
manualna/automatyczna podwójne sprzęgło (smart gear) prędkość od 0,4km/h
24x24 zsynchrozniowana
manualna/automatyczna podwójne sprzęgło (smart gear)
prędkość od 0,4km/h
-
sprzęgłomokremokresuche
blokada mechanizmu różn. tylna oś, zał. machanicznie
tylna oś, zał. machanicznie
tylna oś, zał. machanicznie
Napęd 4x4
4x4
4x4
Wałek WOM540/750 obr/min niezlależny
540/750 obr/min niezlależny
540/750 obr/min niezlależny
WOM załączanieelektrohydaruliczne
elektrohydaruliczne
elektrohydaruliczne
Układ hydrauliczny wydajność
62,3 l/min
62,3 l/min
81,7 l/min
Tylny podnośnikkat 1/2kat. 1/2kat. 1/2
Sterownie tylnym podnośnikiem
elektrohydrauliczne za pomocą potencjometrów
elektrohydrauliczne za pomocą potencjometrów
mechaniczne za pomocą dźwigni
Udżwig podnośnika
1820kg
1820kg
1820kg
Końcówki ramion podnośnika
szybkozłącza
szybkozłącza
szybkozłącza
Rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej
2 sekcje centralne-joystick, 2 sekcje tylne-dźwignie
2 sekcje centralne-joystick, 2 sekcje tylne-dźwignie
2 sekcje centralne-joystick, 2 sekcje tylne-dźwignie
Hamulcemokremokremokre
OgumienieRADIALNE
Rolniczeprzód 7,5R18 tył 340/85R28
przód 7,5R18 tył 340/85R28
przód 7,5R18 tył 340/85R28
Rolnicze
przód 280/70R18  tył 340/85R28
przód 280/70R18  
tył 340/85R28
przód 280/70R18  
tył 340/85R28
Kabinaklimatyzowana komfortowa japońska
klimatyzowana komfortowa polska
klimatyzowana komfortowa polska
Pojemność zbiornika paliwa
53 l53 l53 l
Promień skrętu3,01m3,01m3,01m
Szerokość ciągnika
140/143/155/158/170/
173/185/190
140/143/155/158/170/
173/185/190
140/143/155/158/170/
173/185/190
Masaok 2050kgok 2000kgok 1800kg
Sprawdzone rozwiązania dla branży rolniczej. Nie czekaj i zaufaj profesjonalistom już dziś!